Skip to Main Content

חדשנות החודש: אוגוסט 2020

חדש בספרייה הרפואית ובעולם המידענות הרפואית

אוסף הכתבים הרפואיים של הרמב"ם

undefinedלחובבי ההיסטוריה של הרפואה תקופת ניסיון (עד ה-20/08/20) למאגר אוסף הכתבים הרפואיים של הרמב"ם (1138-1204). האוסף הוא חלק מפרויקט מתמשך של אוניברסיטת בריגהם יאנג ובהוצאת BRILL מציג את עבודת הרמב"ם בתחומי הרפואה, בצורה ביקורתית, בשפות שונות (תרגומים) ועם עזרים שונים לקריאה, עריכה וניתוח טקסטים.

כניסה לאוסף

HENRY STEWART TALKS

HENRY STEWART TALKS, מאגר מכיל מעל 2700 הרצאות ומצגות בתחומי הביו-רפואה ומדעי החיים, מתעדכן באופן שוטף. המרצים, מומחים מובילים בתחומם, ביניהם מספר זוכי פרס נובל.

המאגר מציע שירות להתאמת המצגות וההרצאות לתכני ההוראה, כל מרצה המעוניין לקבל רשימת הרצאות התואמות לתכנים אותם הוא מלמד בקורס מוזמן לפנות  לקבלת השירות - דוא"ל/ טופס פנייה אלקטרוני

undefined

עלמה רידר – ALMA READER

תוכנת הקראה לטקסטים בעברית ובאנגלית נרכשה על ידי רשות המחשוב של האוניברסיטה העברית זמינה למשתמשים בספריה הרפואית.  התכנה  כלי עזר שימושי לסטודנטים המעוניינים בהקראה של חומרים אקדמיים. מאפשרת העלאת מסמכי WORD ו-PDF  והמרת טקסטים לקבצי . MP3 אין צורך בהתקנה אך יש להירשם עם כתובת הדוא"ל האוניברסיטאי.

 מידע נוסף

undefined

COMPLETE ANATOMY 21

שדרוג אפליקציית האנטומיה COMPLETE ANATOMY  גרסת 2021- תצוגה וירטואלית בתלת ממד של גוף האדם.

האפליקציה נרכשה לראשונה לפני שנתיים על ידי הספרייה למספר משתמשים מוגבל, הפכה לפופולרית ושימושית בקרב כל מסלולי הלימוד, על כן, השנה רכשנו רישיון למספר בלתי מוגבל של משתמשי לאוניברסיטה העברית. הגרסה החדשה כוללת עדכוני תכנים בתחומי הרדיולוגיה ורפואת השיניים ומציעה מיקרו-מודלים של איברים שונים. האפליקציה מתאימה לכל סוגי המכשירים (אנדרויד, iOS, Windows 10)

פרטים נוספים לגבי הורדה והתקנה undefined