Skip to Main Content

ACM Digital Library: התאמה אישית

מדריכים  מתמטיקה ומדעי המחשב  מדעי המחשב

חשבון אישי אינו נחוץ כדי לבצע חיפוש, אבל יש בו יתרונות רבים בעבודה עם המאגר

אפשר ליצור במאגר חשבון אישי ללא עלות.

מה נותן לי חשבון אישי

חשבון אישי מאפשר לך: 

  • שמירה של פריטים בתיקיות אותן אפשר לשתף.
  • שמירת תבנית חיפוש וקבלת התרעות לדואל כשנוספים פריטים חדשים למאגר העונים על דרישות החיפוש. אפשר לקבוע כל כמה זמן להריץ את החיפוש.
  • יצירת התרעות על פרסומים חדשים.
  • גישה מרחוק למשך 6 חודשים ללא התחברות דרך המוסד המנוי.

My Binders

שירות "התיקיה שלי" התפתח מאד במנשק החדש.

"תיקיות" הם אוספים פרטיים של כל תוכן ב- ACM DL שנשמר בפרופיל שלך. בהתחברות ל- ACM DL באמצעות חשבון ה- ACM החינמי שלך, לחיצה על שמך בתפריט הניווט העליון ובחירה ב"תיקיות שלי" בתפריט הנפתח, תעביר אותך לדף בפרופיל שלך בו אפשר ליצור ולהתאים אישית את הקלסרים שלך.

לאחר שיצרת את התיקיות שלך, אפשר לשמור כל תוכן ב- ACM DL בתיקייה אחת או בכמה תיקיות בפרופיל שלך. לשם כך, אפשר לנווט אל תקציר כל מאמר, מאמר או תוכן אחר שתרצו לשמור, ללחוץ על סמל התיקיה הקטנה שנמצא מתחת למידע הביבליוגרפי ולשמור את התוכן בתיקיה הרצויה.

תיקיות הן לא רק דרך נהדרת לארגן לעצמך תוכן - הן גם כלי נוח לשיתוף רשימות קריאה עם עמיתים או סטודנטים. בכל אחד מדפי התיקיה האישיים שלך, ניתן ללחוץ על סמל השיתוף הממוקם מעל רשימת המאמר. בחלון שיופיע אפשר להזין את כתובת דואל ובכך לשתף את התיקיה שלך.

כל תקציר של מאמר ב- ACM DL כולל כלי עזר המאפשר לשמור מאמר זה בתיקיה קיימת או להפעיל תיקיה  חדשה. בהתחברות ל- DL באמצעות חשבון ACM שלך, ניתן לנהל את התיקיות שלך על ידי לחיצה על שמך בצד ימין של הכותרת ובחירה ב"תיקיות שלי ".  התיקיה הראשונה, שנקראת "רשימת הקריאה שלי", מכילה את 200 המאמרים האחרונים בטקסט מלא שנצפה ב- DL. כאן ניתן גם להוסיף תיאור לכל תיקיה, ולמיין אותם לפי השדות "שם" או "שינוי אחרון".

למידע נוסף על התיקיות ב-ACM, ראו
Save, categorize, and collaborate with "Binders" in the new ACM Digital Library